Opinió de l’alumnat de 5è sobre el canvi d’enfocament vers les matemàtiques i el treball per projectes

Bon dia companys/es,

En aquest post m’agradaria fer visible quina és l’opinió d’un grup de nens i nenes de 5è als quals els vam preguntar que els hi semblava el canvi metodològic que hem fet en l’àrea de matemàtiques i si els agradava treballar per projectes.

Les seves respostes van ser aquestes:

Younes: A mi m’agrada treballar per projectes perquè aprenc més coses.

Karim: Treballar per projectes és molt més divertit.

Jesús: M’agrada perquè sortim de l’aula, experimentem i ens ho passem molt bé.

Yousef: Abans les matemàtiques no m’agradaven perquè no les entenia, però ara m’encanten i trec més bones notes.

Fatima: A mi m’agrada més treballar per projectes perquè fem sortides i és molt més divertit.

Yanira: Quan treballo per projectes aprenc més ja que vec per a què serveixen les coses que fem.

Amekran: M’agrada perquè aprens més i és més divertit

Nora: A mi m’agrada més treballar per projectes perquè és divertit, fem excursions, expliquem als pares el que fem. És super guai!

Amal: Ara entenc perquè hem d’estudiar geometria, percentatges, fraccions etc ja que abans m’agradava però ara li trobo el sentit. Treballar per projectes és molt més divertit, fem excursions i aprenem coses que ens interessen.

Després de llegir la opinió dels nens i nenes, podem concloure que aquest nou enfocament metodològic augmenta la motivació, ajuda a contextualitzar els aprenentatges i en algun cas permet millorar els resultats acadèmics.

Seguirem doncs, aprenent i millorant per tal de garantir èxits en l’aprenentatge dels nostres infants i fer de l’aprenentatge quelcom engrescador i divertit.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *