Durant tot el projecte s’han alternat les agrupacions individual, parelles o petits grups cooperatius, però ha predominat el treball en grup.
A més cal destacar que bona part de les activitats s’han fet a nivell de cicle barrejant els dos nivells (internivells).
Els i les mestres han tingut un paper d’acompanyament i guia del procés d’aprenentatge, han estat facilitadors d’estratègies i han ajudat a la cohesió dels diferents agrupaments.
Per dur a terme aquest projecte, han estat necessà ris diferents espais de l’escola, com ara l’aula d’informà tica, la biblioteca, altres aules per fer-hi agrupaments (laboratori, aula d’anglès…) i espais comuns de l’escola (passadissos, hall, pati, …).
En quant als recursos humans necessaris per fer un treball com aquest, cal remarcar que s’ha disposat, a part de les quatre tutores del cicle, amb 4 mestres de suport que han acompanyat als diferents agrupaments durant tot el procès. Igualment, hem pogut gaudir de tallers impartits per un mestre de robòtica i alumnes d’ESO de la nostra localitat.