La veu dels alumnes

Com cada curs el nostre alumnat ha estat el guia de tot el treball del projecte, a partir de les seves frases, dels seus interessos, de la informació que portaven, han anat guiant les diferents activitats que s’han dut a terme al projecte.

Recollim les seves impressions a les enquestes de final de curs, algunes de les seves opinions són:

• A projecte sento que tenen en compte les nostres idees.
  • Quan porto la informació i la comparteixo em sento important.
  • A través de l’art aprenem coses, a l’altra escola que anava no ho fèiem així.
  • M’he sentit com Juan Muñóz
  • ……

A nivell de professorat, ens hem mostrat molt satisfets dels continguts emergents que han sortit i hem anat recollint a les diferents graelles de seguiment de les activitats.

Com a proposta de millora de cara al curs vinent serà la creació de noves rúbriques d’avaluació d’aspectes concrets de les activitats per unir avaluació, aprenentatges i continguts.