El teatre – Planificació

Aprofitant la gala de clausura del curs 2018-2019 i la visita al camp d’aprenentatge d’Empúries, es va acordar fer una escenificació de les matèries treballades durant el tercer trimestre amb una obra de teatre, especialment tota la cultura clàssica. Per aquest motiu, l’alumnat va començar a organitzar-se per dissenyar-la. En aquesta obra hi estarien representades  les diferents matèries: català, castellà, socials, tecnologia, educació física i anglès.

A l’institut es va treballar la part teòrica i la part pràctica, i finalment, el resultat del procés es va veure representat al Teatre de l’Amistat de Mollerussa per part de l’alumnat. Aquesta representació va ser oberta a les famílies.La part teòrica es va treballar a la franja horària corresponent a la matèria i la part pràctica a la franja horària corresponent als projectes.