3. Ho posem en marxa…

Les primeres activitats del projecte han estat diverses en les diferents escoles, però totes amb l’objectiu de saber quins eren els coneixements previs dels alumnes i quines eren les inquietuds davant l’eix que se’ls presentava al voltant del qual començaria el projecte.

Per resoldre les seves preguntes s’han utilitzats diferents fonts d’informació: llibres relacionats amb el tema on s’havia de tenir paciència per trobar les respostes, pàgines i cercadors web on les respostes eren més immediates però calia contrastar la informació que es trobava… i també enregistrant dades dels experiments que es duien a terme amb un determinat objectiu.

Els mateixos alumnes anaven creant diferents productes i quedava així documentat el que s’havia treballat i que s’havia après relacionat amb el que ells mateixos o alguns dels companys havien proposat.