La veu dels alumnes

A contuació volem recollir algunes de les observacions que ens van fer arribar els alumnes en la darrera sessió del projecte, i que de ben segur que ens faran reflexionar molt al grup impulsor:

• Alguns dies dedicàvem 5 hores al projecte i es feia molt pesat
  • No m’ha agradat el meu grup
  • Al principi es va fer pesat, ja que feiem el dossier i no m’agradava gens(crec que fent el dossier hi vam dedicar massa hores) En canvi quan ens vam ajuntar en comissions ens en va faltar, ja que per exemple comissió gràfica necessitavem més temps, ja que hi havia molta feina.
  • Una mica pesat quan feiam el dossier, quan treballavam per comissions perfecte
  • Be, però a la vegada una mica cansat
  • M’hagués agradat que els cordinadors siguessin els professors ja que aguessin pogut donar millor resposta als membres de les comisions. Pel que fa al projecte crec que el resultat final ha estat força bé.
  • Jo treuria el dossier, i només faria les parts importants, i que fossin necessaries per a finalment poder dur a terme la jornada, per exemple: esmentar que era l’escala, saber que era una raò. Mentre estavem ajuntats en comissions crec que va fer falta comunicació entre elles ja que ens feiem un embolic amb l’escoles i llocs on haviem contactat. Al moment de fer la jornada hi havia persones que no estaven treballant, per això aquestes no haurien d’haver participat (apart de les que van ser selccionades per a que no vinguessin a la jornada). Durant les reunions de coordinadors hauria sigut una bona idea que algú de cada comissió hagués anat informan de com anava avançant el projecte als grups.
  • Jo modificaria els dossiers, perque penso que ens hem estat masa temps amb els dossiers i que no podiam investigar el que a nosaltres ens interesava mes
  • Hauria fet un estudi més acurat de les estrelles des del punt de vista espiritual. O sigui quina importància tenia el sol i les estrelles al llarg de la història (si la humanitat creia que eren Déus o no,….).