ESTEM DISPOSATS A MENJAR INSECTES?

“Estem disposats a menjar insectes?” es va presentar als alumnes de 3r d’ESO dins de l’optativa STEM. Per tant, és un projecte interdisiplinar on interven tres matèries: tecnologia, ciències naturals i matemàtiques. Aquest projecte (com altres que s’han dut a terme al llarg del curs) pretén educar als alumnes amb les tres matèries esmentades anteriorment de manera pràctica i amena.

El consum d’insectes és una practica arrelada en alguns territoris d’Àsia, Sud-Amèrica, i Àfrica. Però, el nostre entorn més proper està disposat a menjar insectes?Té la suficient informació sobre el valor nutricional dels insectes? Coneix els insectes que són comestibles? Ha provat mai els insectes?

Al finalitzar el projecte l’alumnat va ser capaç de donar resposta a les preguntes esmentades anteriorment. Al mateix temps que van apendre a fer contrast d’hipòtesis amb prova de la xi-quadrat i van ser capaços de programar una app informativa sobre quins insectes són comestibles i quins no.