Comencem….

Després d’obrir la caixa i motivar als alumnes per a què portessin informació de casa, implicant així a les famílies, es va iniciar el projecte.

Es van fer un conjunt d’activitats manipulatives, jocs de rol, i altres activitats vivencials i interdisciplinars que els alumnes van anar sistematitzant en el seu aprenentatge.

A mesura que s’anava treballant, s’anava plasmant tots els aprenentatges adquirits en un mapa conceptual en forma de mural i anaven creant el seu kit pirata.

La coordinació entre les diverses mestres es va fer els dilluns per la tarde en les hores de comissions de la ZER. On les mestres vam elaborar un material comú disposat al canvi segons la realitat de cada centre de la ZER.

Una vegada començat el projecte en cada escola, utilitzàvem les hores de coordinació per anar explicant com avançava cada mestra amb el seu projecte.