Contes de tots colors

Al llarg de les JI hem anat treballant moltíssimes temàtiques, i fent una metàfora, hem vist “contes de tots colors”.

I una de les preguntes que podeu fer-vos és: com escollim el tema de les JI? Doncs al principi el tema el proposàvem el professorat a partir dels drets i deures de les persones, però en les darreres edicions, fem partícip a l’alumnat en l’elecció del tema.

En moltes formacions de professorat se’ns diu que la motivació i els interessos dels alumnes són claus per a l’aprenentatge, i és per això que una de les darreres activitats de les JI de cada curs és que els propis alumnes proposin quins temes els agradaria treballar en les JI de l’any següent.

I així és com es va escollir el tema de les JI d’enguany, la diversitat sexual i de gènere, perquè era una proposta que van fer els alumnes del curs passat. I un cop fet el cartell i el lema d’enguany, aquest any fins i tot hem fet xapes!!