Parlem d’avaluació

Arribats en aquest punt, ens toca parlar d’avaluació. Al llarg de tot el procés d’aprenentatge hem observat que  els infants han après a organitzar-se i a planifcar el treball mitjançant un bon aprenentatge significatiu.

La millor manera de demostrar allò après ha estat explicant-ho a la resta de companys /es de  l’escola, fent-ho ben viu i partcipatiu.

https://agora.xtec.cat/escola-montsagre/general/presentacio-dels-projectes-sobre-el-nostre-poblehorta-de-sant-joan/

L’alumne ha estat el verdader protagonista,actiu, implicat, que argumenta, que comparteix aprenentatges, que arriba a consensos i que aprèn a aplicar decisions.

  • El procés avaluatiu s’ha centrat en l’observació i la documentació pedagògica  pel que fa a l’educació infantil i CI.
  • Al  CM i CS, a partir de  l’autoavaluació, mitjançant rúbriques consensuades amb els infants, tant pel que fa al treball individual com al de grup

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *