Parlem d’avaluació

Arribats en aquest punt, ens toca parlar d’avaluació. Al llarg de tot el procés d’aprenentatge hem observat que  els infants han après a organitzar-se i a planifcar el treball mitjançant un bon aprenentatge significatiu.

La millor manera de demostrar allò après ha estat explicant-ho a la resta de companys /es de  l’escola, fent-ho ben viu i partcipatiu.

L’alumne ha estat el verdader protagonista,actiu, implicat, que argumenta, que comparteix aprenentatges, que arriba a consensos i que aprèn a aplicar decisions.

• El procés avaluatiu s’ha centrat en l’observació i la documentació pedagògica  pel que fa a l’educació infantil i CI.
  • Al  CM i CS, a partir de  l’autoavaluació, mitjançant rúbriques consensuades amb els infants, tant pel que fa al treball individual com al de grup