RUTA TURÍSTICA

El que es pretenia des de un primer moment, era que el projecte fos totalment vivencial. Que els alumnes visquessin de primera mà tots els indrets interessant que tenim al poble. A més a més, que aprenguin a respectar-lo i estimar-lo. Era l’hora de planificar la nostra ruta turística.

Primerament, amb l’ajuda de la web de turisme del poble, es van consultar tots els llocs d’interès i quin eren els que hi podíem anar i visitar amb l’alumnat.

Ens vam posar amb contacte amb l’encarregada de l’oficina de turisme. Conjuntament vam dissenyar una visita i activitats al centre d’interpretació de les barraques, oficina de turisme i ràdio. També se’ns va recomanar la ruta del vapor Anita, de fàcil accés i complexitat per realitzar una caminada amb els alumnes.

El segon contacte va ser amb l’alcalde de la població. Amb ell es va acordar una visita guiada a l’ajuntament.

Finalment, ens vam posar en contacte amb el bibliotecaris per poder realitzar una visita el mateix dia que anàvem a l’ajuntament, ja que aquesta es troba molt pròxima a la casa de la vila.

A partir d’aquí vam concretar les dates i vam muntar la nostra ruta turística. Els alumnes ho van rebre amb molt d’entusiasme.