ON VIVIM?

Sant Jaume d’Enveja és un petit poble situat al bell mig del Delta de l’Ebre.

La nostra escola, l’escola Sant Jaume, és una escola molt familiar i arrelada amb l’entorn.

La situació privilegiada del poble i la proximitat de l’escola a molts entorns naturals i culturals de la població, fa que es comenci a pensar en aquest projecte.

Al principi del seu plantejament, es va fer una aproximació als alumnes per veure si coneixien el seu entorn més proper. A partir de preguntes i d’una fluïda conversa a l’aula, ens vam adonar que seria realment interessant la realització d’aquest projecte.

Una de les primeres tasques va ser la realització de l’activitat: “Diem hola al projecte!. Va ser una sessió molt interessant on els alumnes van explicar moltes històries. A més a més, vam visualitzar una sèrie de vídeo antics i actuals on van descobrir moltes coses que desconeixien.

Aquesta activitat ens va fer apreciar que anàvem per bon camí i que el projecte seria un èxit.