Les activitats es van realitzar, la majoria en petit grup i gran grup, tot i que algunes es van fer de manera individual o per parelles.
Els grups eren heterogenis, sense assignació de rols i les mestres (tutora+ mestra de suport) supervisàvem la feina per tal que tothom treballés dins de les seves possibilitats.
Vam fer diferents tipus de tasques:
- Investigació amb suport informàtic (Internet). Per buscar informació concreta sobre la celiaquia.
- Visita d’experts: Ens vam visitar famílies amb membres celíacs i un metge.
- Recollida de dades per fer un cens d’al·lèrgies i intoleràncies a l’escola.
- Treball de camp: Visita als diferents supermercats del poble per valorar la presència de producte sense gluten i comparar preus.
- Reflexionar després de cada sessió i posada en comú dels resultats i valoracions.
Les activitats eren bastant guiades per les mestres i teníem com a referent el què volem saber per tal de donar resposta a totes les qüestions plantejades.
Després de cada activitat es posaven en comú els resultats per contrastar idees, reflexionar, corregir entre iguals, resoldre dubtes…