COM HO VAM FER?

Les activitats es van realitzar, la majoria en petit grup i gran grup, tot i que algunes es van fer de manera individual o per parelles.

Els grups eren heterogenis, sense assignació de rols i les mestres (tutora+ mestra de suport) supervisàvem la feina per tal que tothom treballés dins de les seves possibilitats.

Vam fer diferents tipus de tasques:

  • Investigació amb suport informàtic (Internet). Per buscar informació concreta sobre la celiaquia.
  • Visita d’experts: Ens vam visitar famílies amb membres celíacs i un metge.
  • Recollida de dades per fer un cens d’al·lèrgies i intoleràncies a l’escola.
  • Treball de camp: Visita als diferents supermercats del poble per valorar la presència de producte sense gluten i comparar preus.
  • Reflexionar després de cada sessió i posada en comú dels resultats i valoracions.

Les activitats eren bastant guiades per les mestres i teníem com a referent el què volem saber per tal de donar resposta a totes les qüestions plantejades.

Després de cada activitat es posaven en comú els resultats per contrastar idees, reflexionar, corregir entre iguals, resoldre dubtes…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *