Com s’ha avaluat?

S’han fet servir diferents instruments d’avaluació:

  • Quan el grup d’experts feia la seva exposició, la resta del grup valorava (crítica constructiva): si havien comprès el contingut de l’explicació, quines eren les idees principals i els criteris d’exposició oral de cada membre del grup (entonació, to de veu, gesticulació).
  • Al final de cada sessió s’autoavaluaven com havia anat la sessió i la continuïtat de la propera sessió (tant de contingut com conductual, individual i col·lectiu). S’anotava en una petita graella que tenia cadascú.
  • Rúbrica final on avaluaven el grup com a conjunt, el producte final i l’aportació de cada membre individualment.

Proposta de millora:

En properes situacions hem de compartir més explícitament els criteris d’avaluació amb l’alumnat, especificant el pes de cadascun d’ells i deixar-ho per escrit que ells ho puguin anar consultant. (Hem vist alguns exemples d’altres escoles per aquí la xarxa).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *