Com ho farem?

Objectiu 1: Prendre consciència  de les pròpies emocions per ser millor persona. Partint de la pregunta: Per què ens enfadem?  fer servir les següents preguntes que ajudin al procés de reflexió:

  • “Què em passa quan m’enfado?”
  • “Què he de fer per gestionar-ho?”

Objectiu 2: Millorar el clima d’aula per ser pacífics.

  • “Què he de fer per estar bé i millorar clima d’aula?”

Evidències d’aprenentatge per avaluar:

  • Actuacions d’èxit respecte als altres.
  • Nombre de conflictes a l’aula
  • Assistència al” racó del diàleg”.
  • Solucions trobades.
  • Aportació de solucions a nivell d’aula.
  • Actuacions proactives.
  • Diferencia el seu estat d’ànim.
  • Ús de les etiquetes de les emocions
  • Ús d’estrategies d’autocontrol  
  • Demostra equilibri entre els actes  i les reflexions d’aula.

Aprofitarem estones espontànies que sorgeixin que convidin a la reflexió i estones més dirigides: assemblea, padrins, tutoria, ecologia emocional, projectes…                   Alguns dels recursos que utilitzarem: racó de la calma, targetes emocionals, semàfor, role playing, la casa dels amics, diccionari emocional, fàbules, metàfores, escànner emocional, estel CAPA, visualitzacions…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *