QUATRE CANYES I UN CORDILL

Som l’equip impulsor de l’escola Mare de Déu de Montserrat. És el primer any que formem part del projecte de Xarxa de Competències Bàsiques.Aquest any vam crear una nova comissió de treball al centre anomenada espais i materials. El seu objectiu és anar transformant el pati en un espai d’aprenentatge, així doncs, vam començar fent una votació amb tots els alumnes de l’escola sobre quines propostes de joc volien incloure al pati. L’opció guanyadora va ser la construcció d’una cabana.

El cicle superior va ser l’encarregat de dissenyar els plànols. Posteriorment, un artesà amb la tècnica del salze viu va construir la cabana amb l’ajuda dels nens. Aquesta activitat ha servit com a punt de partida per engegar aquest projecte que amb el títol de “quatre canyes i un cordill” ens ajudarà a situar una cabana en el seu entorn, segons el clima i la vegetació.

En aquest enllaç veureu el procés de construcció: