Els alumnes de cicle superior van presentar el procés del projecte als estudiants de la Facultat de Ciències de l’Educació. Tant ells com nosaltres han partit del mateix context alfabetitzador i han anat desenvolupant el projecte amb les mateixes pautes.
Nosaltres els hi vam presentar un power point on vam incidir en totes les connexions i relacions que han sorgit a partir de treballar el vídeo del Suso 33 a la Suda, i tots els aprenentatges que n’hem extret de medi, d’art, de llengua i d’altres.
Els alumnes de la UdL ens van preguntar els seus dubtes i vam comparar el nostre projecte amb els que ells havien fet a l’assignatura de “Processos”. Ens vam apropar al món de la Universitat i els alumnes es van sentir molt orgullosos de fer de “profes” a la Universitat.