Preparem la setmana cultural

Des del grup impulsor vam decidir que el nostre projecte el realitzaríem dins la setmana cultural a la nostra escola. Vam acordar que convidaríem a les famílies de l’escola a participar de les nostres tasques, activitats i projectes quotidians  i que, amb l’ajut dels seus fills, poguessin descobrir tot allò que es treballa i s’aprèn a Pinyana. També vam decidir compartir totes aquestes experiències amb els companys dels diferents cursos.

Per fer partícips als nostres alumnes vam crear un document de drive on, cada grup, va escollir quines eren les activitats que volien realitzar i dinamitzar tant amb les famílies com amb els seus companys.

D’aquesta manera hem aconseguit fer activitats molt diverses que formen part de la cultura i la vida del nostre centre, i hem fet que els nostres alumnes siguin els protagonistes principals de tot aquest procés.

Han escollit activitats tant diverses com: experiments, exposicions amb anglès, teatres, jocs d’educació física, actuacions de suport vital bàsic, activitats realitzades en racons, exposicions fotogràfiques…

Ara ja tenim el que volem fer. Endavant!