Quant a l’avaluació hem acordat que valorarem el projecte seguint el següent percentatge:
80% l’actitud i originalitat a l’aula a través del Class Dojo
i un 20% el producte final que es medirà amb una rúbrica:
RÚBRICA SCAPE-ROOM | excel·lent | bé | no assolit |
Història, diversitat i ambientació |
La història del Escape Room és original divertida. La narració és coherent, està ben conectada |
La història del Escape Room és bastant original divertida. La narració és coherent, no està ben conectada |
La història del Escape Room no és original divertida. La narració no és és coherent, no està ben conectada |
Dificultat |
Els enigmes tenen un bon nivell de dificultat, cal pensar força, però tenen soluciño relacionada mab contingut donat a classe | Els enigmes tenen un nivell de dificultat normal , cal pensar una mica per trobar la solució | Els enigmes no tenen dificultat ni hi ha cap relació amb allò donat a classe |
Coherència i relació entre les probes |
Existeix una bona relació entre les probes que ens duen fins al final del enigma. |
Hi ha relació entre proves, però costa veure-les | No hi ha relació entre proves |