Conferències sobre l’alimentació i els hàbits saludables.

Bon dia companys/es,

Com us vaig adelantar en l’anterior publicació, avui m’agradaria compartir amb vosaltres l’última activitat que vam realitzar dins del projecte d’aula “El teatre” els nens i nenes de 6è de l’escola Àngel Guimerà.

Per ubicar-nos una mica, recordem que estàvem treballant com havia de ser la vida saludable d’un actor o actriu. Els alumnes van fer les seves recerques i les seves investigacions i finalment es van convertir en conferenciants que explicaven als seus companys/es tot el que havien descobert i après sobre el tema.

Els alumnes es van dividir en 4 grups. Ells van fer la tria dels equips tenint en compte el tema que es sentien més còmodes per exposar i  els companys amb els que els resulta més fàcil treballar i amb els quals podrien obtenir una millor qualificació.

Dins d’aquestes conferències cada equip va centrar-se en un tema diferent.

1. Els hàbits saludables
  2. L’alimentació equilibrada (tipus d’aliments i funcions)
  3. Les parts de l’aparell digestiu
  4. El viatge dels aliments (digestió)

A continuació us deixo uns vídeos on es veu la exposició d’algunes d’aquestes conferències i la rúbrica d’avaluació.

RÚBRICA DELA ALUMNES