L’ESCOLA D’ALINS: QUI SOM

Som un petit centre docent rural situat a la comarca del Pallars Sobirà que forma part de la ZER Alt Pallars Sobirà on hi treballem sempre dues mestres,la Sílvia i la Carme. Hi tenim infants des de P3 fins a 6è de Primària. Aquest curs no tenim ni 1r ni 6è i som 11. La nostra escola es caracteritza per una metodología activa de treball que prioritza l’aprenentatge contextualitzat mitjançant un aprenentatge vivencial, significatiu i proper al context més immediat.
També som dues mestres inquietes i amb ganes d’aprendre per millorar la nostra tasca docent amb els infants. Per aquest motiu inquiet i amb ganes d’aprendre, compartir i millorar, estem dins d’aquesta Xarxa de Competències Bàsiques per aprendre més i millor.