ESCOLA PINYANA DE LLEIDA: QUI SOM?

L’Escola Pinyana de Lleida som una escola pública de recent posada en funcionament creada al 2009/10 i situada al barri de Balàfia. Actualment som un centre d’una linia i mitja amb un alumnat molt heterogeni i famílies d’un nivell socioeconòmic baix.

En la nostra escola apostem per diversificar la nostra metodologia d’ensenyament-aprenentatge. Prioritzem els projectes entre d’altres metodologies, ja que permeten organitzar les situacions d’E-A des d’una perspectiva global i relacional. Facilita que els alumnes estableixin relacions entre els seus coneixements i la nova informació assegurant d’aquesta manera l’aprenentatge significatiu.

També formem part del Plà Educatiu d’Entorn del barri de Balàfia a la ciutat de Lleida juntament amb d’altres entitats del barri, amb l’objectiu de millorar la xarxa educativa de l’entorn més proper dels nostres alumnes creant vincles en la seva zona d’influència.

Creiem que la xarxa de CCBB ens pot aportar unes bases per cohesionar la nostra tasca docent al centre, garantint uns moments de debat i posada en comú de la nostra tasca i per poder consolidar la nostra praxis en projectes educatius.