Fase Input. Planificació

En primer lloc cal dir que en el grup impulsor ens vam afegir gran part del claustre del centre ja que la majoria volíem participar en el desenvolupament d’algun projecte.Ens vam dividir en subgrups i ens vam ajuntar com a grups de nivell docent i cada grup treballava de forma autònoma els seus projectes.

Després de diverses reunions vam començar a posar fil a l’agulla.

A primer d’ESO ens vam decidir per proposar un projecte relacionat amb les olimpiades i vam començar a compartir documents amb el google Drive, on anàvem proposant idees i després de seleccionar el tema vam voler donar-li un bon títol :

“Citius, Altius ,Fortius”Projecte Olímpic

Amb els alumnes ja vam realitzar l’activitat inicial motivacional

A segon ESO:

Ens vam trobar per començar a fer un braimstroming de possibles temes de treball. Vaam compartir un enllça amb la plataforma padlet per poder escriure les nostres idees i inquietuts i troballes….

VAm parlar de les propsotes presentades amb la tècnica del dessign thinking i ens vam decidir a fer una scape-room

Per això un grup de proefessor vam decidir anar a investigar , generar INPUTS de coneixements i vam anar a una scape-rooom …

 

 

 

 

 

 

 

 

continuarà…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *