Institut la Sénia. Com ens organitzem? Els espais per compartir i intercanviar

 

L’espai de treball es diversifica. Hi ha l’aula, la biblioteca del centre, la biblioteca municipal, les taules de cada casa com a espais físics. Hi ha també, però, un espai virtual indispensable. Cada grup comparteix una carpeta al núvol (Google Drive) amb el tutor i tutora i tres membres de l’equip impulsor. Dins d’aquesta dues subcarpetes mare. Una amb els documents i recursos facilitats pel professorat. L’altra amb els documents de treball de cada grup. Cal actualitzar periòdicament la feina per tal que els tutors la revisin; sempre ha d’estar disponible. El correu electrònic serveix d’eina de comunicació.

Cada grup ha de complimentar i tenir a la carpeta el Formulari 1.  Membres de l’equip, càrrecs i funcions i el Formulari 2. Dades inicials del projecteDisposa del Check list que li permet controlar les fases per les quals ha de passar i les feines que ha de portar a terme.

L’intercanvi entre grups està present a les sessions que es porten a terme a l’aula. No hi ha, però, autoavaluació o coavaluació durant el procés, només al final. Potser aquest serà un dels aspectes a millorar… Hi ha, això sí, la tasca orientadora i de guia dels tutors i el grup impulsor. Les REDS  i el contacte presencial o virtual és constant entre el professorat.

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *