Tercer pas: Embastem el nostre projecte

Havent decidit allò que volem investigar, ens trobem tota la classe per prendre decisions de com podem donar resposta a la pregunta “Com poder saber si les abelles tenen orelles?”

Abans però, com ens imaginem que deu ser?  Cadascú diu la seua i després fa el seu dibuix. Ara toca comprovar si es correspon amb la realitat!

I com ens ho farem? Els alumnes proposen:

– Els podem mirar bé amb una lupa.

També ho podem fer mirant-los amb microscopis.

– Mon pare en té i podria vindre a explicar-nos coses .

– Jo tinc un llibre que parla d’abelles

– I els altres animalets que tenim a la classe ? Podríem veure si s’assemblen?

-…

Acordem també que per organitzar el nostre projecte cal pactar entre tots els aspectes en els quals ens fixarem. Amb això  elaborem una primera pauta o guió de treball comú. Tanmateix establim com ens distribuirem la feina, tot i que les aportacions i inquietuds que aniran sorgint anirant enriquint i modificant aquesta primera planificació.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *