“La conquesta del Vendrell”. Fase 2: Distribució i organització cooperativa de les tasques.

En aquesta 2a fase del projecte, el professorat dóna instruccions sobre com organitzar el treball; revisa els grups cooperatius, i recorda les responsabilitats individuals de cada alumne/a en la consecució del projecte; presenta les tasques que caldrà realitzar; i ajuda els alumnes a omplir la part inicial del Quadern de Grup: objectius i calendari.

Pel que fa als alumnes,  anoten totes les instruccions sobre com procedir en el treball; omplen la wiki de l’espai virtual d’aprenentatge Moodle amb els noms dels membres de cada grup i les responsabilitats i les tasques de què s’encarregarà cadascú. En aquesta wiki, més endavant cada grup hi anotarà el joc i la temàtica escollida. A més a més, comencen a emplenar del Quadern de Grup: objectius i calendari.

A sota podeu veure l’estructura en fases del projecte tal i com apareix a l’espai virtual d’aprenentatge Moodle abans d’omplir-lo de contingut.