Escola Torre de la Miranda
Som l’escola Torre de la Miranda de Cornellà de Llobregat situada al barri de Sant Ildefons.
Aquest és el nostre segon any a la xarxa de CB. El curs passat vam iniciar un debat pedagògic intern que va ser l’inici d’un canvi metodològic en el nostre centre en la manera com realitzàvem els projectes.
El fet d’adherir-nos a la xarxa de CB ens va ajudar a establir debats entorn a aspectes metodològics com quin ha de ser el punt de partida d’un projecte, qui ha de triar els projectes que es treballen a l’escola, com organitzarem el treball cooperatiu, quines àrees inclourem i quin paper li donarem al llenguatge oral i escrit. Aquests debats ens van portar a conèixer i a aprendre dels nostres companys i a debatre sobre com volem que siguin els projectes a la nostra escola. També ens van ajudar a adonar-nos sobre en quins aspectes havíem d’aprofundir. Especial atenció es mereix l’avaluació. Què, quan, com i amb quins instruments avaluem són aspectes que hem tractat aquest curs.
Aquest curs l’equip impulsor té representants de tots els cicles, som 13 mestres, i hem elaborat un projecte a 3r Primària sobre el fons marí que ha estat rellevant per a la resta de l’escola. Els alumnes de 3r exposant una part del projecte van servir de punt de partida per elaborar les disfresses de carnaval.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
LA VEU DELS ALUMNES
El Projecte FOOD FOR THOUGH ha agradat força.
L’alumnat l’ha valorat molt positivament i han agraït el canvi de metodologia.
Aquí teniu alguns comentaris:
“Penso que el projecte de 2n d’ESO ha estat molt original i divertit. Al principi era molta informació i una manera diferent de treballar, però al final m’he endut una bona experiència.” Martina de 2n E
“L’activitat que més m’ha agradat ha estat la recepta perquè em sembla divertit cuinar per a un treball de l’institut. No és el més habitual.” Lucía de 2n D
“Destaco el tema triat, perquè gràcies a l’estudi de l’alimentació podem trobar algun aspecte interessant que pot ajudar a les persones.” Marta de 2n D
“A mi m’ha agradat molt fer un concurs. És la primera vegada que fem un concurs dins del treball de síntesi. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé.” Arnau de 2n B
“Durant la recepta em vaig oblidar que estàvem fent un treball. Va ser molt divertit.” Carla de 2n C
El darrer dia, un cop finalitzada l’exposició oral, vam lliurar una enquesta a l’alumnat, on vam poder manifestar els aspectes positius, negatius, millorables i fer propostes.
Algunes conclusions per a la millora del projecte són les següents:
- El tema de l’alimentació ha agradat. L’alumnat proposa altres temes d’interès, com ara l’esport, les noves tecnologies, els animals o l’assatjament. També han manifestat que voldrien escollir ells el tema.
- Les tasques que més han agradat són la recepta, l’entrevista i el concurs, tot i que depèn del grup. Han valorat en positiu el treball en equip.
- L’alumnat prefereix dedicar-hi una setmana seguida. El fet de fer-ho en dues setmanes amb horari partit no ha agradat.
- Hi ha grups als que els ha costat aquesta nova metodologia, tot i que finalment han pogut adaptar-se i tgreballar amb normalitat.
AVALUACIÓ FOOD FOR THOUGHT
L’avaluació ha estat un punt complexe de realitzar.
S’han avaluat les següents tasques:
- Les tasques específiques: Entrevista, Recepta, Mesures Calòriques i Concurs. El professorat ha acordat (mitjançant comissions de treball) els criteris d’avaluació de cada activitat, tenint en compte la part del dossier i la part del producte final.
- El producte final: El professorat de tecnologia s’ha encarregat d’avaluar la part tècnica de l’enregistrament i cada especialista ha valorat la part corresponent a cada tasca.
- El dossier: els tutors/es de grup han avaluat l’organització del dossier, la presentació, realització, errades ortogràfiques, etc.
- L’actitut: els tutors/es han valorat el comportament i l’actitut tant individual com grupal.
- L’exposició oral: El darrer dia el professorat va avalorar l’expressió oral i la posada en escena del grup. Els/les professionals es van distribuir en tribunals.
Pel que fa a la valoració del projecte, el professorat ha manifestat el següent:
- L’experiència ha estat molt positiva. El professorat ha treballat en equip i ha pogut compartir experiències i maneres de fer.
- La implicació dels alumnes i el seu producte final ens ha semblat molt positiva, enriquidora i sorprenent.
- Ens ha mancat autoavaluació durant el procés. No hem pogut reunir-nos per valorar la situació i potser hauríem modificat algun aspecte. Afecta tant al professorat com a l’alumnat.
- Ens hem adonat que l’alumnat no sap treballar en equip i està acostumat a tenir tota la feina molt pautada. Els hi costa treballar de manera autònoma.
IMPLEMENTACIÓ FOOD FOR THOUGHT
DIA 1 INTRODUCCIÓ AL PROJECTE
Objectius Tasca 1
- Introducció en el tema de l’alimentació a partir d’una anàlisi d’una enquesta prèvia.
- Presentació de diferents visionats i debat posterior.
- Confecció de grups i tria dels temes concrets.
OBJECTIU 1 (de 8 a 9h)
L’ENQUESTA D’INTRODUCCIÓ AL PROJECTE
- L’alumnat de 2n d’ESO ha de portar dues enquestes emplenades per alumne/a. Les enquestes han estat lliurades el divendres anterior a l’inici del projecte i han estat contestades per alumnat de l’institut.
- L’alumnat haurà d’organitzar-se en grups petits (de 4 o 5 persones) per tal de fer el buidatge dels resultats de les seves enquestes. Aquesta agrupació inicial és aleatòria (per ordre de llista, segons seients a l’aula, etc…)
- El professorat lliurarà la graella de buidatge següent:
- Un cop analitzades les dades, es farà una posada en comú dels resultats amb tota la classe. El professorat pot fer servir la pissarra com a eina. Es pot fer un petit debat, si s’escau, dels resultats.
OBJECTIU 2 (de 9 a 10h)
PRESENTACIÓ DE DIFERENTS VISIONATS
- El professorat visionarà els diferents youtubes proposats per tal que l’alumnat hi reflexioni.
- S’aconsella que després de cada curt el professorat faci preguntes al grup, de les quals han de sorgir els temes generals. Aquestes han de facilitar el debati la reflexió posterior.
- Algunes propostes de preguntes: Què us suggereix aquest vídeo?Què us ha cridat l’atenció?Quins personatges hi surten?Tipus de menjar? Seguiment de concursos?
OBJECTIU 3 (de 10 a 11h)
CONFIGURACIÓ DE GRUPS I TRIA DEL TEMA
La confecció de grup es realitzarà de la següent manera: la confecció de grups s’establirà a partir d’uns líders de grup proposats pel tutor/a. Aquests líders escolliran els membres del seu grup.
L’alumnat s’agruparà en grups de 4 i s’organitzarà en diferents càrrecs. En el cas que hi hagi un grup de 5 persones, s’otorgarà una nova figura: EL COORDINADOR INFORMÀTIC. En el grup de 4, l’encarregat/da d’aquesta funció és el Coordinad
- Un cop organitzada la classe es lliurarà a l’alumnat la carpeta de treball, on hi haurà les tasques dels membres del grups i les normes generals.
- També es facilitarà un documents amb informació per a treballar cada tema. Cal llegir a classe aquestes informacions i repassar les tasques de cada membre del grup.
- L’alumnat haurà de repartir-se les tasques i constituir-les en aquesta hora, així com començar a cercar informació del tema assignat.
- L’alumnat podrà portar un ordinador portàtil per grup.
DIA 2 EL VÍDEO
Objectius Tasca 2
- Presentació de l’objectiu final del vídeo.
- Informació dels plànols i l’angulació per tal de confeccionar un vídeo.
- Pràctica dels aspectes treballats
OBJECTIUS 1 i 2 (de 8 a 9h)
PRESENTACIÓ DE L’OBJECTIU FINAL I INFORMACIÓ SOBRE ELS ASPECTES IMPORTANTS DEL VÍDEO
- El professorat haurà d’explicar l’objectiu del Projecte: A partir de diferents tasques proposades durant la setmana, l’alumnat haurà de fer un producte final (UN VÍDEO REGISTRAT) i penjar-lo al youtube.
- En aquest vídeo final i constarà petits enregistraments de cadascuna de les activitats treballades.
- Després d’aquesta introducció, el professorat presentarà un powerponit que ens ha preparat la professora de tecnologia i que està compartit en el google drive.
- Igualment el professorat disposa d’uns apunts informatius amb els quals podrà presentar aquest power point.
- El visionat del powerponit pot allargar-se més d’una sessió
OBJECTIU 2 (de 9 a 10h)
PRÀCTICA DEL VÍDEO
- Un cop acabat el powerpoint, l’alumnat haurà de omplir una pràctica on es resumeix els plànols i angles treballats.
- Es farà una posada en comú posterior.
OBJECTIU 3 (de 10 a 11h)
VALORACIÓ DE GRUPS I RECERCA D’INFORMACIÓ
- A l’hora de tutoria l’alumnat farà una valoració general sobre com estan treballant i aprofitaran l’hora per buscar informació sobre el seu tema.
DIA 3 L’ENTREVISTA
Objectius Tasca 3: Heu de realitzar una entrevista a un personatge relacionat amb el vostre tema que segueixi l’estructura que s’utilitza a LA CONTRA (última pàgina del diari La Vanguardia)
1a sessió. De 8h a 9h
Llegiu i analitzeu la fotocòpia de La Contra que us hem proporcionat, per tal d’utilitzar-la com a model.
2a sessió. De 9h a 10h
Llegiu la informació que conté aquest enllaç sobre com es realitza una entrevista: http://www.xtec.cat/~mmartin7/llicencia0405/papersibits/interview.html
A continuació, decidiu a quin personatge realitzareu l’entrevista
3a sessió. De 10h a 11h
Redacteu les preguntes de l’entrevista seguint les següents indicacions:
- a) Nom i ofici de la persona entrevistada.
- b) Petita presentació del personatge en 1a persona.
- c) Titular destacat extret de l’entrevista realitzada.
- d) Fotografia.
- e) Característiques que justifiquin l’elecció de la persona entrevistada.
- f) Cos de l’entrevista: 10 preguntes (en negreta) i respostes.
IMPORTANT:
Cada un dels apartats anteriors ha de seguir els trets tipogràfics del diari en qüestió (mides de lletra, colors, destacats, negreta…).
El producte final l’heu d’escriure amb l’ordinador tot imitant al màxim les característiques del model (La Contra) que heu analitzat. Aquesta feina l’haureu de realitzar fora d’aquestes sessions, així com l’enregistrament de l’entrevista.
Heu d’enregistrar, com a mínim, una part de l’entrevista, perquè formi part del reportatge que utilitzareu a l’exposició oral del projecte.
DIA 4 LES MESURES CALÒRIQUES
OBJECTIUS GENERALS:
- Comprendre l’evolució del metabolisme de les persones amb el pas dels anys
- Comprendre el significat de dieta hipocalòrica i hipercalòrica.
- Conèixer les virtuts d’una dieta equilibrada.
- Valorar la dieta pròpia (de cada alumne) en el sentit del balanç energètic.
- Comprendre la importància del descans (el dormir) per aconseguir un bon rendiment durant el dia.
- Promoure la cooperació entre companys
OBJECTIUS MATEMÀTICS
- Elaborar un càlcul de l’energia aportada per una dieta concreta.
- Saber usar les unitats correctes en l’elaboració de les taules.
- Saber realitzar el càlcul de les despeses calòriques segons l’activitat
- Comprendre el significat d’un balanç energètic
- Expressar continguts matemàtics d’una manera clara i entenedora.
ACTIVITATS
- Entregar la rúbrica d’avaluació, fer lectura en veu alta i reflexió dels ítems assolits.
- Cerca d’informació relativa a les despeses calòriques segons l’activitat de les persones.
- Fer una graella amb les despeses calòriques de les persones segons l’edat i l’activitat.
- Fer un càlcul de la despesa diària calòrica d’una persona en el tram entre 12 i 18 anys.
- Elaborar una dieta d’un dia laborable d’una persona d’entre 12 i 18 anys.
- Càlcul calòric de l’energia aportada per cada dieta.(dietes dels grups 1,2,3,4 i 5)
- Comparació de les despeses energètiques amb la ingesta calòrica de la dieta elaborada pels alumnes.La diferència entre aportació i consum és positiva?Quin significat pot tenir ?.La diferència entre aport i consum és negativa? Quin significat pot tenir?.
- Exposició oral pel vídeo amb les conclusions que s’han extret.
- Omplir les rúbriques d’ autoavaluació.
DIA 5 FEM UNA RECEPTA DE CUINA!
1a Sessió de 8-9h
En aquesta activitat us demanem que confeccioneu una recepta de cuina, evidentment lligada al tema que esteu treballant.
Aquesta recepta l’heu de pensar, escriure i elaborar. Durant el procés d’elaboració cal que feu un vídeo, que posteriorment haureu d’editar i presentar com a producte final.
Per tal que tingueu idees de com fer aquest vídeo, us proposem alguns exemples de receptes que hem trobat a la xarxa. A partir de la seva visualització heu de decidir quin model us agrada més per fer el vostre.
Abans de començar us recomanem que visualitzeu aquest vídeo sobre la piràmide dels aliments, donat que heu de tenir en compte que la recepta sigui equilibrada.
Caldrà englobar la nostra recepta en un àpat, preferiblement un dinar amb 1r plat, 2n plat i postres.
El menú s’ha d’especificar i donar la recepta per escrit dels tres plats que heu escollit. Només un dels plats és el que heu d’elaborar i gravar la seva elaboració.
Visualització de vídeo:
La piràmide dels aliments : https://www.youtube.com/watch?v=ssEZRrOPny4
Pluja d’idees a partir de la visualització del vídeo
- Què us semblen les recomanacions que es fan ?
- Considereu que en la dieta diària es segueixen ?
- De quins aliments a vegades s’abusa ?
Models de receptes en vídeo
Els alumnes visualitzaran les tres formes de presentar un recepta en vídeo:
2a Sessió de 9-10h :
Pluja d’idees (recepta de cuina)
Quan expliquem una recepta de cuina quina cronologia hem de seguir? Com hem d’explicar els ingredients? És important especificar les quantitats? Amb quines unitats ho hem de fer? Quin és l’origen d’aquests aliments? Quins aparells necessitem per elaborar-la? Quins detalls hem d’explicar? S’han de donar consells?
RECERCA D’ALIMENTS ADEQUATS SEGONS EL NOSTRE TEMA
Trastorns alimentaris (Plat saludable) Dieta mediterrània vs Oriental (Un plat de un dels 2 tipus de cuina) Vegans (recepta vegana) què faig? Què menjo? (Plats adequats per abans d’un partit o després d’un partit) El menjar ràpid Èxit de concurs de cuina (Plat que presentaries a un concurs de cuina)
ESTRUCTURACIÓ DE LA RECEPTA
– Cal elaborar una retolació inicial (Portada).
– S’ha de fer una breu introducció amb la descripció de l’àpat i el plat que elaborarem.
– S’han de detallar els ingredients i les mesures s’han d’expressar en les unitats del sistema internacional (múltiples i submúltiples).
– S’han de detallar els estris de cuina utilitzats.
– Cal donar consells per un millor resultat.
– Cal realitzar una petita conclusió amb els passos claus.
– La durada màxima del vídeo és de 3 minuts.
3ª Sessió de 10-11h :
STORYBOARD DE LA RECEPTA:
En aquesta sessió us demanem que construïu l’storyboard del vostre vídeo.
Caldrà que feu una pluja d’idees per tal de poder fer un vídeo ben original on explicareu i elaborareu la recepta que heu triat.
Serà necessari que detalleu els diferents passos que voleu gravar, els plànols que fareu, com ho explicareu…
Tenir-ho tot ben planificat us ajudarà a fer la gravació més fàcil.
DIA 6 EL CONCURS DE PASSAPARAULA
Cada grup haurà de buscar informació als diferents links facilitats sobre el tema que estan treballant.
Després, cada grup crearà un kahoot, amb preguntes del seu tema.
Paral·lelament, a aquesta tasca entre tots els grups s’haurà d’el.laborar el rosco passaparaula.
Les fases per elaborar el rosco del passaparaula seràn les següents:
1- Cada grup es farà càrrec de 3 o 4 lletres de l’alfabet, (és a dir, si hi ha 7 grups a classe, el grup 1 haurà de fer preguntes del seu tema de l’A a la C, el grup 2 de la D a la G, …). No participen les lletres W i la Y.
2- A més a més, cada grup haurà de fer les lletres en cartolina 6 de cadascuna de les lletres que els havien tocat (una de color vermell (errada), una altra de color verd (encert) i una altra de color blau (inicial)) per poder situar-les al rosco que serà un cèrcol engantxat amb belcro.
3- Escriuran les preguntes en unes targetes amb la resposta corresponent.
Com a tasca final tocarà jugar!!!
Els diferents grups jugaran als kahoot elaborats pel grup classe i els dos millors grups s’enfrontaran en el passaparaula.
Què guanyi el millor!!!!!
DIES 7, 8 i 9 ELABORACIÓ DEL PRODUCTE FINAL
L’alumnat haurà de fer les tasques següents en aquells tres dies:
- Composició del projecte final (vídeo)
- Confecció del dossier
- Preparació exposició oral.
DIA 10 EXPOSICIÓ DEL PRODUCTE FINAL
Planificació
No tenim un leit motiv del projecte, sinó que hem partit dels continguts del currículum i l’hem adaptat a aquesta metodologia de treball. Ara bé, sempre es tenen en compte les preguntes, interessos, coneixements previs i inquietuds dels alumnes.
Per incorporar i provocar aquestes idees i preguntes hem presentat dues situacions, l’una dins de l’aula, en què s’han ofert una sèrie de materials relacionats amb el tema (fulles, terra, llavors, regadores, llibres de plantes…); i l’altra a fora de l’aula, en què se’ls ha demanat als alumnes que es fixin en el seu entorn més proper i es plantegin idees o preguntes que després incorporarem i aprofitarem per construir el nostre projecte.
lA VEU DE L’ ALUMNAT
Les opinions dels estudiants al llarg d’ aquests tres setmanes de treball, han ajudat força a entendre que aquest és un bon camí per organitzar la tasca docent.
L’ alumnat ha expressat de manera clara la voluntat de donar continuïtat a aquest tipus d’ experiències , molt motivades i que suposen un repte de creixement per tot l’ alumnat.
També val la pena destacar el grau de participació, responsabilitat i autonomia en el treball de classe , fet que ens encoratge a donar continuïtat els propers cursos i poder millorar, gràcies a la experiència acumulada el treball ja realitzat.
El nostre projecte QR
La nostra tasca docent incideix en dues vessants, l’estrictament acadèmica i una d’humana que ens impulsa a crear un clima adequat per al desenvolupament i creixement personal dels alumnes. És per això, que hem engegat un projecte de difusió de les NOFC sota el guiatge del professorat i el protagonisme de l’alumnat.
En primer lloc, el professorat ha recollit la normativa relativa als diferents espais que comparteix tota la comunitat educativa. La finalitat d’aquest projecte és que els alumnes entenguin aquest marc normatiu, la necessitat d’interioritzar-lo i fer-ne difusió. Així doncs, hem distribuït la normativa dels diferents espais del centre entre l’alumnat de 1r d’ESO (aula ordinària, biblioteca, consergeria, laboratoris, passadissos, lavabos, gimnàs, vestuaris, tallers, aules d’idiomes i pati).
Cada grup s’ha dividit en petits subgrups d’entre 4 i 6 alumnes. A cadascun d’aquests se li ha assignat un espai per estudiar les normes associades. A més, dels diferents rols de cada membre del subgrup (secretari, director, portaveu, actors, assistent de vestuari i atrezzo).
En segon lloc, La temporització del projecte s’ha fixat en la setmana del 19-23 de març de 2018. Cada dia d’aquesta setmana s’han dedicat 3 hores per a la realització d’aquest projecte. Això ha comportat el supressió d’algunes classes en benefici de la difusió de les NOFC.
Finalment, el resultat esperat és la creació de diferents vídeos de menys d’un minut que reflecteixin clarament les normes dels diferents espais. La qual cosa esdevindrà el mitjà de difusió principal del conjunt de les NOFC per al nou alumnat.
Fins a la propera,
Victòria Hernández. Raül Laguna.
L’ Avaluació
LA VALORACIÓ DEL PROJECTE
Disposem de dos mecanismes de percepció per saber les opinions tant de professorat com de l’ alumnat del projecte treballat.
Pel que fa a l’ alumnat, ha expressat de manera majoritària que ha estat força satisfactori, han après continguts concrets i valoren especialment, dos aspectes :
- el procés d’ aprenentatge : investigar per saber més sobre el tema . L’ aprenentatge per descobriment el consideren un bon camí per treballar a classe.
- La posada en escena a través de la teatralització. Tot i les primeres resistències per pujar a un escenari ( la majoria era la primera vegada que ho feia ) s’ ho han passat molt be i han gaudit de l’ experiència.
- També han fet una valoració negativa respecte al poc temps que han tingut per fer l’ assaig, de vegades realitzat en zones poc preparades com passadís .
Pel que fa al professorat, s’ ha recollit les valoracions , establint 2 nivells de valoració:
ASPECTES POSITIUS:
- Cohesió de grups. La experiència ha donat la possibilitat de fer una activitat col·lectiva, en que tothom ha tingut el seu protagonisme. N Ambient molt respectuós i participatiu entre els estudiants.
- El treball compartit, bon model d’ aprenentatge. Han valorat les dificultats i esforços que suposa el treball en grup i el repte por superar les dificultats.
- El suport extern d’ una especialista en teatre ha ajudat força , especialment de com millorar les posades en escena.
- Format de 2 hores i una de preparació correcte. També es valora positiu que es faci en divendres.
- PUNTS A REVISAR PEL PROPER CURS
- Cal més ajuda als grups d’ aprenentatge lent ( especialment grup E )
- Molt important incorporar pel proper curs al Departament de Llengua Catalana per treballar els aspectes relacionats amb la realització dels guions. En alguns micro-relats, s’ hauria pogut fer de manera més acurada.
- Pel que fa a l’ escenografia i el treball que s’ ha fet a la classe de Visual i Plàstica, es proposa que cada grup , faci la petició directament al Departament de Visual i Plàstica dels objectes, complements o allò que es pugui fer des de l’ aula . D’ aquesta manera, evitarem malentesos i manca de coordinació sobre què es necessita i que s’ha de fer de manera més eficaç. Es proposa que cada grup d’ alumnes de Visual i Plàstica es responsabilitza de tasques concretes i evitar que tots ho fem entre tots.
- Hem de garantir una millor eficàcia de treball en les sessions preparatòries dels micro-relats, especialment en les sessions dedicades a consulta, realització de guió i posada en escena .
En aquesta experiència, alguns grups han tingut que dedicar vàries sessions de treball fora d’ horari lectiu per mala planificació o manca de temps. Per tal de ser mes operatius, es proposa fer unes fitxes que faciliten la concreció d’ aquestes 3 parts.
- S’ ha de solucionar el tema de canó, imatges i música que acompanyen a la representació.
- Les transicions entre escenes, també s’ ha de millorar tot i que es va fer millor del que pressuposaven.
- Pensar en un espai ben estructurat en l’ escenari per deixar els materials d’ escenografia que han d’ utilitzar. En aquest sentit, es van produir alguns problemes ( no saber on eren els complements, materials fets i no utilitzats…)
Alguns alumnes no s’ escoltava be el seu paper . Caldria pensar si es possible micros que permetin als actors poder actuar en moviment.
El Producte Final : Representació teatral 23 micro-relats
El producte final consistirà en fer una representació teatral de 23 micro-relats en grups de 4-5 alumnes . Participen en la representació tot l’ alumnat de Quart d’ ESO.
En el quadre adjunt, es detalla el cronograma i les fases en que es realitzarà la representació teatral.
Tasca | Què fer |
Recerca d’ informació | Has de fer una recerca sobre el tema que has triat. Pots fer la recerca en llibres, internet i pel·lícules que hi ha sobre el tema.
Fitxa nº 1 |
Redacció i repartiment de papers | Cal posar el guió el més detallat possible sobre el paper que heu de realitzar.
Ha de quedar molt clar els diàlegs i parts narrades per tal que les persones que vegin la representació , entenguin be els continguts del vostre micro-relat. Fitxa nº 2 ,3,4 |
Pensar en vestuari i objectes d’ acompanyament | Mireu imatges , fotografies, quadres del període, us ajudarà a saber com pot ser l’ ambientació i el vestuari |
Assaig | Disposareu de 3 sessions per poder preparar el vostre treball. Si necessiteu més temps, disposareu del dimecres per la tarda per tenir l’ assessorament d’ una tècnica, que us podrà ajudar a la posada en escena. |
Representació | El dia de la representació serà el divendres , 3 de novembre , a la sala d’ actes de 9 a 11 hores.
De 8 a 9 hores, l’ alumnat es prepara ,vestuari, darrer assaig, repàs de textos. |