Treball a la web del projecte

Es treballa amb un suport web on es troben les diferents activitats que els alumnes han d’anar treballant i enviant al professor un cop resoltes. Per aquest motiu, la majoria de les sessions es porten a terme a l’aula d’informàtica.  A continuació s’adjunta l’enllaç al web del projecte i una captura de pantalla de la pàgina principal:

S’escull aquesta metodologia de treball per aconseguir desenvolupar la competència digital. Els alumnes treballen en petits grups heterogenis cooperatius (3-4 persones). Algunes tasques cal realitzar-les en grup i d’altres corresponen a treball individual. En les tasques individuals cada alumne pot avançar a diferent ritme i tant el petit grup com el gran grup (grup classe format per uns 18 alumnes) actua com a referent i suport a l’hora d’avançar en les diverses tasques. D’aquesta manera es fomenta el treball cooperatiu entre iguals i el professorat només intervé quan el gran grup necessita ajuda o cal aclarir algun concepte.