Tria del tema del projecte conjunt

Aquest curs a la nostra escola vam decidir portar a terme un projecte interdisciplinari conjunt durant una setmana del curs. El tema del projecte seria el mateix per a tota l’escola però cada aula o nivell el treballaria tenint en compte el seu nivell i els seus interessos.

A cada assemblea de classe vam fer propostes de projectes que voldríem treballar i llavors vam fer votacions per tal de que cada nivell proposes dos temes. Els delegats de cada aula van ser els encarregats de portar el temes a la reunió de delegats.

L’equip directiu va agrupar els temes que havien sortit d’entre totes les aules de l’escola en cinc possibles projectes i llavors cada aula tenia una graella per poder anotar el resultat de les seves votacions.

El buidat final de les votacions de tots els nens i nenes va quedar així:

Els dos temes més votats pels alumnes de l’escola van ser: en primer lloc “La tecnologia per volar” i en segon lloc “El circ”.

El resultat d’aquestes votacions es va portar al claustre i vam decidir fer una segona votació per triar un dels dos temes més votats. Tots els alumnes van votar a les seves assemblees de classe i el tema triat majoritàriament va ser “El circ”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *