Temporització

1) Durant les setmanes prèvies al treball de síntesi (inici el divendres dia 12/01/2018), des de tutoria s’aniran treballant/investigant les diferents empreses/activitats que visitarem al llarg de la setmana del 19 al 23 de març de 2018. La majoria d’aquestes empreses han estat escollides pel mateix alumnat arrel d’un treball d’investigació de les empreses de la comarca fet a tecnologia.
L’alumnat farà preguntes per intentar descobrir on és la ciència en aquella activitat/empresa. Les empreses/activitats seran repartides entre les classes.
La setmana anterior a la del 19 de març des de les àrees s’ajudarà a acabar aquelles empreses/activitats que no se n’hagin pogut fer preguntes, per manca de temps, a tutoria.

2) Durant la setmana del 19 al 23 de març es realitzarà el treball de síntesi. Les empreses/activitats visitades seran:

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS
Taller pigments
(Carme Padrós i Dolors Grau)
Farmàcia Bovet-Franch
Calderes Cortina SL
Apicultor Sergi Bardés
Cal Gris Taller sèries de Fibonnaci
Balvitex Aldo Cardoso

CAP Gironella

VetsGironella

Energia renovable

Fusteria Dani Canal Rellotger Climent

Macusa

Formatgeria Manudells
Gestor Forestal Jordi Joan Planafil

El divendres dia 23/03 l’alumnat lliurarà la primera versió del vídeo (producte final).

3) El divendres dia 06/04 l’alumnat lliurarà la segona versió del vídeo (versió millorada).

4) El divendres dia 20/04 l’alumnat triarà a votació popular el millor vídeo, juntament amb la UPC Manresa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *