LA MALETA VIATGERA VA DE CÀMPING

Aquesta setmana hem començat l’activitat de la MALETA VIATGERA a la classe dels animals.

Gràcies a la nostra protagonista hem pogut veure alguns dels animals que viuen a l’Àfrica. Quines ganes ens han entrat de marxar a passar un cap de setmana en aquest càmping tant divertit rodejats/-des de zebres, lleons/-es, girafes…!!

Ens ha encantat escoltar i compartir la seva experiència!!! Gràcies família!!

PSICOMOTRICITAT

Com us vam explicar a la reunió d’inici de curs durant aquest curs farem la psicomotricitat al gimnàs de l’escola. Un espai nou per ells/-es, un espai més gran i enriquidor per experimentar nous moviments i gaudir d’un espai ple d’estímuls motors.Durant aquest curs, durant les sessions som 2 mestres, fet que afavoreix una millor observació i atenció dels infants durant aquesta estona.Com ja us vam explicar durant el curs passat, continuem fent les 5 fases de la psicomotricitat que estableix Bernard Aucouturier

Ritual d’entrada:

Les sessions comencen amb la acollida dels infants. Seient-los en rotllana es fa un repàs de les normes de funcionament. No fer-se mal ni fer mal a ningú, respectar el material i les construccions dels altres.

Fase d’impulsivitat:

Tot seguit en cada sessió les psicomotricistes preparem una muralla de material tou amb l’objectiu que els infants la destrueixin.

Els nens i nenes a partir de la destrucció d’aquesta muralla es descarreguen emocionalment. El fet de destruir-la permet superar les barres internes i poder desenvolupar el joc lliure i espontani.

Activitat motriu:

En la fase d’expressivitat motriu és quan s’inicia una activitat molt impulsiva. Els infants gaudeixen i passen per els diferents espais muntats, adaptant els seus moviments i el seu cos a les diferents opcions que estan distribuïdes per la sala.

Fase de representació:

En aquesta fase es tracta de representar l’acció viscuda amb diferents tècniques com poden ser el dibuix o les construccions. Per tant, la representació engloba tota la funció simbòlica i l’expressió de les emocions viscudes durant la sessió.

Ritual de sortida:

El ritual de sortida s’inicia amb la recollida del material . Es torna a realitzar una rotllana per a fer un recull del que s’ha fet durant la sessió, és un moment per tornar a la calma. Al final d’algunes sessions  els infants s’estiren a terra i es posa música relaxant. També es pot fer la relaxació amb l’explicació d’un conte d’algun moment que s’ha viscut durant la sessió.

VOLEU VEURE LO BÉ QUE ENS HO PASSEM A PSICO?

PSICOMOTRICITAT P4A

PSICOMOTRICITAT P4B

PRIMERS DIES A P4

BENVINGUTS I BENVINGUDES A P4!!

Hem arrencat aquest nou curs amb ganes de compartir bones estones i descobrir tot allò que aquest nou curs ens portarà. Els primers dies teníem moltes ganes de retrobar-nos amb tots els companys i companyes que no veiem durant aquestes últimes setmanes.

A continuació us deixem un recull de fotografies dels primers dies d’aquest curs!!

PRIMERS DIES P4A

RIMERS DIES P4B

AMBIENTS I VIDA D’AULA JUNY

ja hem arribat al final d’aquest curs!! Ha estat un plaer compartir aquest curs amb els vostres fills i filles i amb vosaltres!! Us volem desitjar un estiu ple de bons moments!! Ens veiem al Setembre amb les piles ben carregades!!

A continuació us deixem el recull de les fotos del mes de Juny!!

AMBIENTS P3A JUNY

VIDA D’AULA P3A JUNY

AMBIENTS P3B JUNY

VIDA D’AULA P3B JUNY

IBRAHIM: PROTAGONISTA DE LA SETMANA

Aquesta setmana hem fet la última activitat del protagonista d’aquest curs. L’Ibrahim ens ha explicat les coses que li agraden: els cotxes, ballar i menjar “xuxes”.

Durant la setmana ens ha portat joguines que li agraden molt i dijous pel matí va vanir la seva família a compartir una estona de joc a l’aula.

Vam pintar uns dibuixos relacionats amb l’estiu i ens van regalar una manualitat molt xula en forma de tortuga  per tots els infants de l’aula.

Moltes gràcies per venir!!!

FOTOS PROTAGONISTA IBRAHIM