Per aquesta tasca cal elaborar material de suport adreçat als alumnes per portar a terme una activitat que treballi uns continguts concrets i que tingui com a resultat una creació audiovisual.
L’activitat està pensada per a alumnes de 4 d’ESO i pretén, a partir de l’ús creatiu dels recursos audiovisuals, treballar el tema de la resolució de conflictes. Al final de l’activitat s’ha de fer una pel·lícula on es reflecteixin les decisions preses sobre el tema treballat.
Tasca 7
Fitxa-Guió literari Fitxa-Guio tècnic Fitxa-Persontages Fitxa-Seqüències Fitxa-Estratègies resolució conflictes-1 Fitxa-Estratègies resolució conflictes-2 Fitxa-Estratègies resolució conflictes-3
Bibliografia
–Fernández Díez, Federico. Manual básico de lenguaje y narrativa audiovisual. Barcelona: Paidós,1999.
–VVAA. Comunicació verbal i no verbal. La convivència a l’aula. Girona:Universitat de Girona, Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, 2010.