ADÉU, JA ENS FEM GRANS!

ADÉU, JA ENS FEM GRANS!
Aquesta va ser la frase escollida pels alumnes de 6è per dir adéu a tots els que hem estat al seu costat en la seva etapa d’escolaritat a l’escola: amics i amigues, companys, mestres, familiars…

Han fet un breu trajecte del seu camí d’aprenentatge, un trajecte molt ple d’il·lusió, rialles, entusiasme, esforç, treball, també una mica de desil·lusió, contrarietats… i dues paraules més que ells identifiquen molt: respecte i responsabilitat a tamany 72.

Utilitzem aquest espai per desitjar-los que continuïn avançant sense aturar-se, tenen tot el camí per endavant. Força i ànims!

A continuació teniu les imatges d’aquests últims dies a l’escola:
Visita a la SI BIsaura

Pintant les samarretes:

El 18 de juny, davant d’un públic engrescat, varen lluir les samarretes amb un bonic dibuix al davant i, al darrera cadascú hi duia una lletra dibuixada que juntes formaven la frase escollida. Unes mares col·laboradores els van ajudar dies abans en la confecció del dibuix, com podeu veure a les imatges.

Per últim les imatges de l’orla:

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a ADÉU, JA ENS FEM GRANS!

  1. Aina Martínez diu:

    Pili, quin escrit més bonic!! Moltes gràcies, encara que el camí que queda és llarg.. Tots tenim un pilot de records del Segimon Comas, i alguns no volem marxar! Però totes les coses bones s’acaben i nosaltres ja haviem de dir adèu.
    PD: Us ha agradat la cartulina blava amb les dedicatòries?

    • mbassaga diu:

      Hola Aina,
      Moltíssim. La tenim penjada a la sala de professors per poder-la compartir amb tot l’equip de mestres!

  2. Núria Viñas i Codina diu:

    PER MOLTS ANYS A TOTS!
    Heu finalitzat una etapa i, després de l’estiu, en començareu una altra; ni millor ni pitjor, senzillament diferent, la que us correspon per l’edat que teniu. Aprofiteu-la! Gaudiu-la! Estudieu! Avanceu! i amb la vostra responsabilitat, Creixereu personalment!
    HAVE A NICE TIME!

  3. Èlia Pérez diu:

    Jo nomes vull dir que heu set molt bons companys i amics per a tot. Els nens i nenes de 5è us donem les gracies per ensenyar-nos moltes coses i una
    d’ elles es que quan hi ha alguna cosa dolenta, donar-li el cantó positiu.
    Us diria mil cops GRACIES !!!
    Doncs espero que ens hagueu deixat la classe ben neta perquè 6è ens ve de camí,
    i a vosaltres la Si Bisaura us desitjo que us vagi molt bé !!!
    Èlia.

  4. Marta Solà Hernández diu:

    Us trobarem a faltar Segimons!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *