Lectura en veu alta

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

12/4/16, Sta. Coloma de Farners

Guanyadors de quarts de final

Grumets vermells: Pol Bagant. Escola Guilleries, de Sant Hilari Sacalm.

Grumets verds: Oriol Costa. Escola Sant Jordi, de Maçanet de la Selva.

Timoners: Ibtissam El Haidouri. Escola Sant Salvador d’Horta, de Santa Coloma de Farners.

Corsaris: Núria Gómez. Col.legi La Salle, de Santa Coloma de Farners.

Tropa de corsaris: Berta Coll, Pia Bonadona, Laura Carreras. Institut Rafael Campalans, d’Anglès.

MARINA G. I MANEL ESPEJO (3C)

SELECCIÓ DELS CANDIDATS

A classe de català…

Es va parlar sobre participar en un concurs de llegir en veu alta. Alguns alumnes van decidir fer-ho.

Van haver d’estudiar diferents textos.

Participants de 3ESO
  • 3A: Mireia Martori, Nada Ouahabi i Aliou Sabally.
  • 3B: Patric Blanco, Ramon Crespo, Karla Fernández, Daniel Gómez, Ian Martínez i Alèxia Ribó.
  • 3C: Aida Argemí, Christofer Dos Santos, Manel Espejo, Oriola Jaume, Anna Muntal i Samuel Sánchez.
  • 3D: Paula Auladell, Malcolm de la Fuente i Latifa Taali.

Tribunal: Eva de la Torre, Paulino Jiménez, Xavi Lluna i Anna Oller (22/12/2015).

Guanyadores: Paula Auladell i Latifa Taali (3D), Mireia Martori i Nada Ouahabi (3A), Karla Fernández i Alèxia Ribó (3B).

Participants de 4ESO
  • 4A: Arnau Coll.
  • 4B: Arnau Cumelles, Berta Jaumandreu i Arnau Pimàs.
  • 4C: Berta Fernández i Raquel Garcia.

Tribunal: Núria Pintu i Anna Oller (en hores de classe de català de 4t o de tutoria de 3r).

Guanyadores: Berta Jaumandreu i Raquel Garcia.

Tria dels 3 alumnes de 3r i 4t

Primera selecció

Participants: Karla Fernández, Raquel Garcia, Berta Jaumandreu, Mireia Martori, Alèxia Ribó i Latifa Taali.

Tribunal: Núria Pintu i Anna Oller (hores de pati).

Guanyadores: Alèxia Ribó i Mireia Martori.

Seleccionades: Alèxia Ribó i Mireia Martori.

Segona selecció

Participants: Karla Fernández, Raquel Garcia, Berta Jaumandreu, Nada Ouahabi i Latifa Taali.

Tribunal: Núria Pintu i Anna Oller (hores de pati).

Seleccionada: Berta Jaumandreu.

Representants del Vescomtat

En resum, els alumnes seleccionats són Berta Jaumandreu (4B), Mireia Martori (3A) i Alèxia Ribó (3B).

Els alumnes que faran de suplents són Karla Fernández (3B), Raquel Garcia (4C) i Latifa Taali (3D).

I els acompanyants (després d’un sorteig entre tots els participants realitzat amb Hamza Bennahzib i Ariadna Segú, de 4D): Arnau Cumelles (4B), Manel Espejo i Anna Muntal (3C).

Propera cita

Dimarts, 12 d’abril, Santa Coloma de Farners.

MARINA G., MANEL E. (3C) i ANNA O.