Joan Fontanillas

PERFORMANCE

Un parell d’alumnes del grup de revista, vam entrevistar el professor de filosofia, història i cultura i valors ètics, Joan Fontanillas, sobre una activitat que va realitzar amb els alumnes de 2n de batxillerat una performance.

La idea principal de l’activitat és una obra de teatre, organitzada pel professor Joan Fontanillas i la professora d’Educació visual i plàstica, Montse Gonzàlez. La idea final del projecte és un breu vídeo de filosofia.

• Qui hi participa? Hi participem els alumnes de la classe 2n A de batxillerat de l’institut.
  • De què tracta l’obra? L’obra representa uns nois que manifestaven la seva opinió sobre la pèrdua de l’assignatura de filosofia com a assignatura obligatòria.
  • Dificultats al realitzar-la? Gairebé no vam tenir temps i vam haver-ho de fer en poques hores de classe. L’espai dels assajos no era massa còmode perquè havíem de practicar a l’aula, retirant taules i cadires.

JÈSSICA M. (3B) i DENÍS Z. (3A)