ESMORZEM BÉ!

El passat divendres van venir dues infermeres per explicar-nos i treballar l’educació en quant a l’alimentació, concretament els esmorzars, l’àpat més important del dia. Hem de saber combinar els làctics, els cereals i les fruites; no hem de prendre tants dolços i aliments processats com són les pastes.

Ens van donar una enquesta que tenia preguntes relacionades amb la vida saludable. La salut és important per créixer bé i ser més intel•ligents. Uns dels consells és dormir les hores necessàries per tenir energia. Hem de menjar sa per evitar diabetis, obesitat i càries.

Quan vam entrar al menjador ens vam trobar moltes taules i cadires per seure. A les taules hi havia molts gots i plats amb pots d’oli. Al fons hi havia una taula amb aliments i nosaltres havíem d’elaborar-nos un esmorzar saludable.

El que teníem per menjar era pa integral, xocolata, iogurt, mandarina, galetes integrals, formatge, aigua, llet, Nesquik i també cereals. Eren bons i sans i, sobretot era saludable.

L’activitat va estar molt bé i ens va agradar molt, perquè vam aprendre més del que sabíem sobre la piràmide dels aliments. Després ens van donar l’esmorzar, al final estàvem molt plens. Tot això ens ha ensenyat a esmorzar bé i sa.