Preparats, llestos…benvinguts!!!!

Han passat uns mesos i l’escola, demà, tornarà a obrir les seves portes. Són moltes les novetats que us podreu trobar aquest nou curs que comença. Cares noves que comencen amb molta il·lusió en aquest projecte, cares conegudes que adquireixen un nou paper a dins de l’escola i cares que trobarem a faltar…

I moltes novetats als ambients, sent els mateixos, es transformen i passen a guanyar qualitativament i quantitativament. Un equip de mestres, educadors i serveis amb molta energia i empenta que s’amplia i que acompanyat d’un entorn més ric i estimulant assoleix un alt compromís amb la qualitat educativa.

Un entorn respectuós i digne que acull les relacions, els afectes, les emocions, els aprenentatges, la curiositat i les descobertes d’uns infants que ja coneixem i d’altres que estem impacients per a conèixer.

Un curs que tot just comença.

Sigueu benvinguts i benvingudes!!!!

Si voleu saber més i veure més imatges sobre el procés de transformació dels ambients de l’escola cliqueu les següents paraules:

“L’estètica a l’escola” (Cafè pedagògic)

Aquest article ha estat publicat en Coses que fem, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Preparats, llestos…benvinguts!!!!

1. Bea diu:

Gràcies a totes per tots els petits detalls que heu deixat a la escola i dia a dia aneu miman.Gràcies per tots els petits moments amb els infants que gaudiu disfruteu i tambè mimeu molt.
    Petons Bea