Comissions

Les comissions de famílies i mestres sorgeixen de la necessitat de dur a terme un treball compartit i participatiu.

Iniciar una escola requereix un treball molt intens que no és possible d’abastar sense la col·laboració i la participació de tota la comunitat educativa. És per això que a l’escola ens hem organitzat en forma de comissions per tal de treballar de manera coordinada i tirar endavant en els diferents àmbits que cal atendre.

Les comissions de famílies i mestres que tenim en aquest moment són les següents:

• Extraescolars: Sandra Caro (Nadina), Chus (Janna), Elena (Andrra), Karmen (Tristán) i Marta (Gal·la). Inma (mestra)
  • Espai familiar: Laia (Amanda), Marta (Gal·la), Karmen (Tristán), M.José (María), Leyre (Pau A.), Anna (aina), Sílvia (Natalia). Astrid (mestra)
  • Edifici: Sandra Garcia (Arnau), Daniel (Pol), Andreu (Janna), Núria (Isaura), Marc (Gal·la), Jordi (Arnau), M.Àngels (Eduard). Astrid (mestra).
  • Agenda 21/sostenibilitat/jardí: Anna (Pol), Marta (Gal·la), Laia (Amanda), Elena (Andrra), Marc (Gal·la), Anna (Aina). Desi (mestra).
  • Menjador: Montserrat (Otger), Bea (Dima), Lourdes (Rebeca). Astrid (mestra).
  • Manteniment: Carles (Otger), Marc (Gal·la), Aitor (Pau A.), Guille (Lea), Jordi (Arnau). Desi (mestra).
  • Festes: M.Àngels (Eduard), Anna (Pol), Raquel (Armand), Elena (Andrra), Susana (Karima), M.José (María), Ana (Emma), Anastasia (Vitaly). Desi (mestra).
  • Comunicació i relacions socials: Daniel (Pol), Sandra Garcia (Arnau), Sergi (Aina). Astrid (mestra).

Des de l’escola volem agrair l’ajuda rebuda des de l’inici; sense vosaltres no hauríem fet tant de camí en tan poc temps…

GRÀCIES FAMÍLIES!

Una resposta a Comissions

1. Retroenllaç: Escola Congrés Indians » La Comissió de Manteniment treballant durament.