Dades actuals de la Preinscripció curs 2011-2012

Avui, 25 de febrer del 2011 a les 16:00 hem tancat a l’escola el procés de preinscripció.

A continuació, tal i com ens vam comprometre a les Jornades de Portes Obertes, us oferirem les dades que ens consten a nosaltres, obstant és MOLT IMPORTANT saber que fins dilluns no sabrem si s’han lliurat preinscripcions al Consorci d’Educació de Barcelona o a la Seu del Districte de Sant Andreu (tal i com consta a la Normativa).

Número Total de Preinscripcions realitzades P3

5 sol·licituds

0 punts

1 sol·licitud

Us fem saber que el proper dimarts, dia 15 de març, està previst que es publiqui la relació baremada de sol·licituds.El mateix dimarts a les 11 hores del matí està previst que s’efectui el sorteig públic per determinar l’ordenació de sol·licituds. El sorteig es realitzarà als Serveis Centrals del Departament d’Ensenyament i el resultat es difondrà a partir de les 12 hores del migdia.La relació de sol·licituds es farà públic al taulell d’anuncis del centre (a la porta exterior).

La Matriculació serà del 6 al 10 de juny

Aquest article ha estat publicat en Preinscripció i matrícula curs 2011-2012. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Dades actuals de la Preinscripció curs 2011-2012

1. Joan diu:

Hola,
    avui mateix m’ha arribat un missatge al mòbil informant-me que hi havia un total de 60 sol·licituds.
    Vol dir això que les famílies amb 30 punts entrarem a l’escola sense necessitat d’anar a sorteig? Penjareu llistes baremades també en aquest bloc?
    Moltes gràcies!
    (molt em temo que ja som una família d’indians!)

2. cris diu:

estem feliços formarem part d´aquest projecte…….tambe som una nova familia d´indians……..

Enhorabona i Benvinguts!!!! Ja estem pensant com rebre als infants que començaran el curs vinent. És una gran il·lusió per a nosaltres i una gran aventura!!!!

Una abraçada!!!!