La Comissió d’Agenda 21 i Sostenibilitat presenta la feina feta fins ara.

Hola famílies, mestres i alumnes de l’Escola Congres Indians!

Us presentem a la Comissió d’Agenda 21, Hort, Jardí i Sostenibilitat.
Abans de res donar les gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració que ha estat constant des del principi de tot: quan als nostres fills / es els matriculàvem amb il·lusió en aquest centre tan ple de vida i, poc a poc, hem anat formant comissions diverses famílies al costat de les docents de l’escola.
Quan ens van dir que per fi tindríem els mòduls i la nostra escola, les mestres ens van convocar amb il·lusió i ens van comunicar que tindríem un espai especial, era l’hort “FANTASTIC”.

Des del principi de curs, l’hem estat arreglant aquest espai, cobrint les plantes que podien ser perilloses com les palmeres nanes que ara ja estan envoltades amb fustes. És un espai preciós, un petit jardí per als més petits on córrer a experimentar i on seguir creixent i aprenent.

A l’hort tots ens animem mútuament. Vam començar a treballar la terra i no teníem material adequat, però amb galledes i pales dels nens ho vam anar fent i ells també van col·laborar. El nostre veí ens va veure i ens va deixar una pala que li vam agrair moltíssim. Més tard va arribar  material més adequat, però no va ser fàcil perquè el terreny era dur i es van haver de treure moltes pedres. I, amb aquestes pedres, els nostres petits artistes van fer unes belles obres d’art. Les mares van fer cartells preciosos amb els noms de les plantacions (pastanagues etc)i , a poc a poc, tot anava prenent cos.
Després van començar a plantar pebrots, enciams i ara hi ha una mica de tot.
Ara volem renovar la terra, començar de nou i tenir cura cada dia del nostre jardí.

Hi ha molt a fer, ànim!!!!

Agenda 21 i Sostenibilitat

Aquest article ha estat publicat en Comissió d'Agenda 21 i Sostenibilitat, Comissions, Coses que fem. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.