El nostre “Briconsejo” d’avui.

Doncs bé, el nostre “Briconsejo” d’avui és que tingueu unes famílies “tan apañás” com les que tenim al Congrés-Indians  que, fins i tot, et munten una caseta.

No ens podem resistir a mostrar-vos la feinada que ja porten uns quants dies fent!

Des d’aquí la nostra admiració més profunda i el nostre agraïment també!!!

Sou uns artistes del bricolatge!!!

caseta

Aquest article ha estat publicat en General, Notícies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a El nostre “Briconsejo” d’avui.

1. Sandra Caro diu:

Es una passada com entre tots i totes estem fent una escola tan acollidora i especial!!

i en aquest cas, gràcies als brico-papas!!!

Familia Alerany Caro

2. Bea diu:

Vaig entra l`altre dia al pati de la escola a recollir el meu fill,vaig veure una caseta de fusta mig fer QUE EN VA AGRADAR MOLT despres els papis estaben tots enfeinats i possan maca aquesta casa tan maca plena de moltes il- lussions.GRACIES PER ELS BRICO PAPIS QUE FA REALITATS ELS SOMNIS DE MOLTS NENS/AS.El seu petit reco.
    Una abraçada Bea mama Dima

3. Anna diu:

Moltes gràcies a quests pares!!!!
    Ha quedat molt xula 🙂

Anna, mare del Pol