Per pensar-hi +

Estudis sobre plurilingüisme

Sovint, els estudis sobre l’aprenentatge de llengües en situacions de diversitat lingüística demostren que els infants plurilingües tenen una evolució cognitiva similar a la dels monolíngües, però dominen més estratègies de flexibilitat comunicativa, una millor fluïdesa en la codificació i decodificació semiòtica, i una major creativitat en la gestió semàntica de les expressions, en especial en situacions noves.


“Reflexiones compartidas”,
una presentació a les escoles amb Projectes Plurilingües

video1

Aquest vídeo recull una sessió de formació a Cantabria (octubre 2009) pel professorat d’escoles bilíngües (amb CLIL) de tot l’estat

No us perdeu la presentació de bones pràctiques!
Inclou una presentació catalana, amb la participació del CEIP Amistat (Figueres) i la seva comunitat d’aprenentatge!!
CEIP Amistat_Presentacio_Neus_Lorenzo

...............................................................................................


dos_donts_colour.jpg

...............................................................................................

GRUP DE TREBALL 2009-2010

ALGUNES REFLEXIONS SOBRE EL PORTFOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES

sobres

...............................................................................................
Carta personal dirigida al professorat desconeixedor del PEL i de la seva metodologia:
Què li serà útil saber?

Carta 1 Carta 2
Carta 3 Carta 4
Carta 5 Carta 6 Carta 7 Carta 8
Carta 9 Carta 10 Carta 11


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *