ÍNDEX
2. Informació del context
2.3. Característiques socio-culturals del context escolar
2.4. Realitat sociolingüística de l’entorn
3. Caràcter propi. Plantejament Institucional i principis rectors. Objectius de centre.
3.1. Introducció: Caràcter propi.
3.2. Plantejament Institucional i principis rectors
4. Característiques físiques del centre
5. Organització i funcionament del centre
5.1. Òrgans executiu i de govern
5.2. Equips de participació
6. Organització pedagògica del centre
6.1. Organització de l’alumnat
6.2. Recursos humans
6.3. Distribució de les àrees i del temps
6.4. Ús de l’espai i dels recursos materials
6.5. Comunicació entre l’escola i les famílies. Difusió.
6.6. Mesures organitzatives associades al curriculum.
6.7. Integració i inclusió dels alumnes procedents dels diversos col·lectius (principi d’inclusió)
6.8. L’Avaluació de l’alumnat
7. Tractament de les llengües en el centre
8. Inclusió i atenció a la diversitat de l’alumnat
10. Tutoria i atenció a l’alumnat
11. El model de convivència escolar
12.1. Àmbit docent
12.2. Àmbit administratiu
13.1. Altres tipus de participació
14. Planificació del curs escolar
15. Avaluació del curs escolar
16.1. Relacions amb altres serveis
16.1.1. Serveis educatius de la zona
16.1.1.1. CRP
16.1.1.2. EAP
16.1.1.3. Treballadors/es socials
16.1.1.4. Serveis Socials
16.1.1.5. Més serveis (DGAIA, CREDA, CREVA, SEEMDIC, CSMIJ,…)
16.2. Coordinació Primària-Secundària
16.3. Relacions amb altres centres
16.4. Relacions amb altres administracions