Demà

L’alumnat a treballat i assajat molt aquests dies les cançons que cantaran i interpretaran demà 22 de novembre, Santa Cecília, Dia de la música.

Ja tenim tot preparat i enllestit per celebrar un dia així com es mereix, amb molta música.

L’alumnat baixarà durant el matí en diferents grups al gimnàs, amb representants de tots els cicles, interpretaran una o dues peces a dalt de l’escenari, i s’escoltaran entre ells.

Penjarem les fotos i els vídeos de l’aconteixement.

Esperem que tot vagi molt bé.

?Dia de la música

4 thoughts on “Demà

1. Andrea .p

hola unaltra vegada ara he fet 1800 punts!!!!! es increible tenia que enrecordarme de tot i no era capaç fins que la he cagat i e posat un altra nota me a encantat jugar $_$ . Fins abiat deu!

2. Andrea .p

hola Gonzalo soc la ANDREA.P de 6è e jugat al simon de les 6 notes i e aconsegit 900 punts!! O.O me a encantat jeje vaig a jugar un altra vegada
    avera si faig mès punts!!

3. pol

Hola Gonzalo aquest comentari el poso aqui perque no trobo el altre lloc de comentari.
    En el Simon e arribat fins al nivell 18 me divertit molt.

pol4tB