Tzena, tzena

Hola a tothom!! L’alumnat de 6è ha cantat durant aquest últim mes la cançó Tzena tzena, popular israeliana. Espero que us agradi:

aqui

11 thoughts on “Tzena, tzena

1. Gonzalogalcaraz Post author

Ja ho crec que us va sortir bé, tot i que hem de millorar!! Espero que la cançó de Boig per tu us quedi molt bé!!

2. lruiz4

Quines veuetes tan maques que tenen aquests alumnes de 6è. No ho dic perquè sigui la seva tutora, ho dic perquè és veritat. Són uns angelets. Petonets a tots i totes els porcs senglars.

3. saray

hola soc una nena de 5è.M’AGRada molt la canço de veritat.m’encanta la canço.Canteu molt bé!!!!!!!!!!!!!!
    petonets a vosaltres

4. Lali

Molt bé Porcs Senglars. És fantàstic el bloc fins i tot t’enteres de primícies. Ja tinc ganes de sentir la cançó del Carles Sabaté. M’encanta!

5. Lali

Molt bé Porcs Senglars.
    És fantàstic el bloc perquè a més a més de compartir, t’enteres de primícies. Ja tinc ganes d’escolar la cançó de Sau. M’encanta!

6. Elora

hola gonzalo crec que en aquesta grabació cridem molt però la cançó es molt chula espero que ens surti be la de boig per tu