Les choristes

Hola! Les choristes (Els nois del cor) és una pel·lícula francesa que fa 4 anys va tenir molt d’èxit (si no la heu vist, us la recomano), especialment per la seva música. Aquesta, està interpretada per un cor de veus blanques i una orquestra, que és el que anomenem una agrupació instrumental mixta, tot i que de vegades, canten a capella (sense instruments). L’alumnat de 5è està estudiant la classificació de les agrupacions instrumentals i de les veus humanes, i amb aquesta meravellosa música que escoltarem durant aquesta setmana, tenim un bon exemple. Per cert, aquí teniu cinc cèntims:

9 thoughts on “Les choristes

1. noelia

Aquesta canço m’encanta perque es molt bonica , casi em poso a plorar.
    Gracies Gonzalo per posar aquesta canço al bloc i que tot el mon la pugui disfrutar.

Adeu i petoooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnssssssssssssssssss!!!!!!!!!!

2. Christian P

gonzalo,a veure si proposes veure-la
    a classe algún dia,i així ja de pas ens
    saltem una classe,es broma!

3. paula minguillón

No he vist la peli però amb els ulls ja me imagino que serà super xula.

Paula

4. saray

a que es bonica et relaxa fins i tot et dorm.es molt relaxada aquesta canço.
    Oi que si?
    es gracies al gonzalo s’esforça molt amb nosaltres.
    petonets!!
    de saray

5. lruiz4

Quines veus més fantàstiques. Quan ho escoltes et transporta a un lloc tranquil i meravellós.

6. Lali

Molt bona elecció, un cop més. Per cert, una pel.lícula fantàstica i molt emotiva. Segur que els Dracs aprendran molt.