ACA-21

Un any més ACA-21 està present a l’escola. Com cada any una de les primeres activitats que s’han fet ha estat  guarnir el nostre mural.

MURAL BLOG

Com podeu veure aquest curs totes les tutories han creat el càrrec d’agenda-21. Aquest càrrec té la funció de ser la CONSCIÈNCIA de la classe envers el medi ambient i ser el líder, dins l’aula, de  totes les accions que s’impulsen des de la comissió d’agenda-21.

CÀRRECS BLOG

L’any passat vam iniciar un nou projecte triennal que té com a objectius reduir el consum i ser més sostenibles. Aquest primer trimestre hem posat l’accent en la reducció del consum de paper.

REGADORES BLOGPLANTES BLOG

Els cargols i els esquirols  han fet una mica més gran el petit jardí del terrat i la resta de l’escola ha tornat a posar en marxa el nostre hort.

NENS HORT 1NENS HORT 2 NENS HORT 3 BLOGNENS HORT 4

2 respostes a ACA-21

1. cesar diu:

m’ha agradat molt el que han posat al blog !!

2. cesar diu:

m’han agradat els videos dels tallers!!