Cicle Inicial

Sortida a l’Aquàrium

Fa uns dies tot el cicle inicial vam anar a l’Aquàrium. Ens va agradar moltíssim. Aquí teniu algunes imatges perquè veieu tot el que vam fer.

Jornades pedagògiques

Com cada any l’escola celebra les seves jornades pedagògiques. Els alumnes de cicle inicial hem treballat de valent en sis tallers diferents i hem après moltes coses sobre la llum.

Biblioteca

Ai, senyoreta — diu una mare— vostè sí que en sap! No fa ni dos mesos que ha començat el curs i el meu nen ja llegeix. Jo que em pensava que no n’aprendria mai. Vostè sí que ho fa bé.
—Miri, senyora. El seu fill fa temps que va començar a llegir. No és d’ara. Ha passat per moltes fases, per moltes etapes. Abans de venir a l’escola feia una lectura perceptiva, mirava un conte, veia un gos i deia «gos». Després, als quatre anys, va fer una lectura combinatòria de descoberta dels significats, ara està en una fase de lectura alfabètica i més endavant entrarà en una etapa de lectura universal. Tindrà vuit anys i seguirà aprenent. De fet, jo encara estic aprenent a llegir i el que hem de fer amb el seu fill és seguir estimulant el seu desig de llegir, que hi trobi plaer, que no perdi l’interès. La lectura serveix per a tot i és per a sempre.

Bones Festes

Els nens de Cicle Inicial han estat treballant amb el Paint, que és un programa que permet fer dibuixos usant l’ordinador.

Amb els seus dibuixos, us volem desitjar un Bon Nadal i Bon Any 2015

3 respostes a Cicle Inicial

1. olivia pedreira diu:

La sortida del aquarium va ser xulissíma, m’agradaria repetir-ho;)

2. olivia pedreira diu:

😉

3. AITANA DE 6th diu:

El video de les jornades era impresionant, una bona feina!!!