Preinscripció curs 25-26

Com es fa i com es formalitzar la preinscripció:

La sol·licitud de preinscripció a les Llars d’Infants Públiques Municipals es farà, preferentment, de manera telemàtica. La persona que presenta la sol·licitud haurà de ser la mateixa que signa la sol·licitud.
El tràmit de presentació de la sol·licitud electrònica o en suport informàtic s’acaba amb l’enviament de la instància acompanyada de la sol·licitud i la documentació escaient, que es registrarà al registre electrònic de l’Ajuntament de Barberà del Vallès i no s’ha de presentar cap còpia a la Llar d’Infants.
Només es podrà presentar una sol·licitud de preinscripció per persona, però s’hi poden indicar peticions d’admissió a les sis Llars d’Infants Públiques Municipals de Barberà del Vallès, sempre ordenades per ordre de preferència.
1.      Empleneu el full de sol·licitud . És molt important que empleneu totes les dades i que especifiqueu, per ordre de preferència, les Llars d’Infants Públiques Municipals de Barberà del Vallès en les quals voldrieu obtenir plaça.
En cas de no disposar de signatura electrònica, haureu d’imprimir el full de sol·licitud per signar-lo, i a continuació escanejar-lo o fotocopiar-lo, degudament signat.
2.      Escanegeu o feu una fotografia* dels documents següents:
–         Certificat electrònic de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’infant es troba en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
–         DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta de persones estrangeres comunitàries, document d’identitat del país d’origen.
–         Segons pertoqui, cal presentar la documentació que acredita el compliment dels criteris al·legats.
4.      La presentació electrònica, requereix d’autenticació. Podeu identificar-vos amb:
–         Certificat digital: idCAT, DNIe, altres.
–         Cl@ve PIN24, Ciutadans UE…
En cas de no disposar de l’alta en aquests serveis, us podeu donar d’alta, sense certificat i al moment, a l’idCAT Mòbil, a través d’aquest enllaç: https://idcatmobil.seu.cat/
Tan sols necessiteu disposar de:
–         DNI o TIE (no només el NIE)
–     TSI: Targeta Sanitària Individual del CatSalut (Servei Català de la Salut) o ser titular/beneficiària de Muface
–        Telèfon mòbil
5.      Empleneu la instància genèrica.
6.      Adjunteu el full de sol·licitud que haureu emplenat prèviament, així com la documentació identificativa i, segons pertoqui, la documentació acreditativa del compliment dels criteris al·legats, escanejada o fotografiada*.
7.      Envieu la instància amb la documentació escanejada o fotografiada* que es requereixi.
8.      Una vegada presentada la instància, us facilitarà el número de registre de la vostra sol·licitud. Aquest serà el vostre resguard de presentació de la sol·licitud.
* IMPORTANT: Si la documentació que envieu, ja sigui escanejada o fotografiada, és de baixa resolució, podreu fer el tràmit de manera més àgil, per tant, us recomanem que, en el cas dels documents escanejats la resolució sigui de 200 ppp i, en el cas de les fotografies, de 800×600 píxels.
En cas que volgueu presentar la vostra sol·licitud de manera presencial, del 8 al 21 de maig de 2024, heu de demanar cita prèvia a l’OAC, de qualsevol de les maneres següents:
–         Per Internet, a https://citaprevia.bdv.cat/
–         Per telèfon, trucant al 93 729 71 71, opció 1 – Oficina d’Atenció Ciutadana
* IMPORTANT: Cal tenir present que, segons en quin moment demaneu cita prèvia i les hores disponibles per atenció presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana, se us podria donar cita prèvia una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds. Per tant, en cas d’optar per presentar la sol·licitud de manera presencial, hauríeu de demanar hora amb antelació. 
Si teniu dubtes sobre com emplenar la sol·licitud, els criteris de barem, o qualsevol altre aspecte necessari per fer la sol·licitud, us podeu adreçar a la Secció d’Educació, 1a Infància i Família, trucant al telèfon 93 729 71 71, extensió 4240.
Recordeu:
–         Per optar a la plaça en qualsevol de les llars d’infants públiques municipals de la població cal presentar una única sol·licitud en la qual es faci constar l’ordre de preferència dels centres.
–         Per optar a les llars d’infants públiques de municipis diferents, s’ha de presentar una sol·licitud per a cada municipi.
–         Les persones interessades es responsabilitzen de la veracitat dels documents que presentin (art. 28 de la Llei 39/2015). Quan calgui, es comprovarà la seva veracitat.
–         El termini de presentació de sol·licituds serà del 8 al 22 de maig. Les sol·licituds que es presentin fora d’aquest termini perdran totes les prioritats que haurien pogut tenir a l’hora d’obtenir una plaça. Els criteris de prioritat serveixen per donar una puntuació a cada sol·licitud. D’aquesta manera s’estableix l’ordre d’accés a les places de cada centre.
–         Només es valoraran les circumstàncies que s’acreditin documentalment, dins del període de preinscripció.

Aquí teniu el full de  sol·licitud:

Rodona:a8046244

Bosquet: a8070313

Baldufa: a8070386

Blava: a8070362

Rondalla: a8065147

Xerinola: a8046256

PER MÉS INFORMACIÓ PODEU CONSULTAR:

NORMATIVA