Matrícula curs 26-27

COM FORMALITZAR LA MATRÍCULA:

El procés de preinscripció es farà a la llar d’infants municipal de forma presencial. Caldrà que les famílies dels infants admesos per puntuació sol·licitin una cita prèvia per formalitzar la matrícula dins de termini, del 16 al 25 de juny de 2026.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA que s’ha d’adjuntar i presentar per poder fer la matrícula del vostre infant a  la Llar d’infants Pública Municipal la Blava:

  • matrícula i ordre de domiciliació bancària.  IMPRES MATRICULA I DOMICILIACIO BANCARIA 
  • Fotocòpia 1er full compte bancari (Factura o algun document on aparegui el número bancari)
  • 2 Fotografies de carnet de l’infant.
  • Sol·licitud de càlcul dels preus públics de les Llars d’Infants Públiques Municipals per al curs 2026-2027.  La documentació per al càlcul de les quotes es podrà presentar de manera preferentment telemàtica a l’OAC.
  • Targeta sanitària o equivalent (MUFACE) per adreçar-se a un centre sanitari si necessiten atenció sanitària d’urgència. 
  • Carnet de vacunacions actualitzat, on constin les dosis rebudes amb les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions, s’ha de presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant, on constin les dosis de vacuna rebudes amb les dates corresponents (article 4 de l’Ordre de 29 de juny de 1981, per la qual s’aprova l’establiment dels registres perifèrics de vacunacions). Si la criatura no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • DNI de l’altre progenitor que no va fer la sol·licitud.
  • Documents d’autoritzacions de sortides, de recollides i de subministrament de paracetamol (de forma excepcional en cas de necessitat). Autoritzacions
  • Documents d’autorització d’imatge i de compromís de fer-ne un bon ús. Autorització dret imatge
  • La carta de compromís CARTA COMPROMIS EDUCATIU 25-26
  • Normatives de les llars Full normatiu

Els haureu d’omplir, signar els progenitors i/o tutors de l’infant i retornar-los adjuntats al correu electrònic de la llar: a8070362@xtec.cat o presentar-los el dia de la matrícula. En cas de necessitat, la llar disposarà de documents per poder-los emplenar el dia de la matriculació.

MOLT IMPORTANT:Les famílies que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades. Per tant, si teniu qualsevol dificultat per formalitzar la matrícula, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

TROBAREU MÉS INFORMACIÓ A:

Podeu obtenir més informació sobre el procés de preinscripció al web “La preinscripció escolar a l’educació infantil (0 a 3 anys)” del Departament d’Educació.

O bé, contactant amb nosaltres, sigui a través dels correus electrònics de les Llars d’Infants Públiques Municipals, o bé a través d’aquest formulari.

NORMATIVA

Articles recents

Concurs de cartells a la Blava

Ja ho tenim tot a punt per celebrar un concurs molt especial… i necessitem la vostra imaginació!
Un any més comença a la Blava el Concurs de Cartells dedicat a una de les tradicions més estimades de la nostra Llar: els gegants!

El repte per als infants d’I-2 i les seves famílies, serà crear un cartell en mida DIN3 on hi apareguin els 5 gegants de les nostres estances, els 5 gegants de Barberà del Vallès. Podeu fer servir qualsevol tècnica artística: pintura, collage, retoladors, ceres, papers de colors, teles, estampacions… Tot allò que us inspiri i us permeti deixar volar la creativitat!

Aquest concurs és una oportunitat perfecta per compartir una estona especial amb els vostres fills i filles. Crear junts un cartell no només és una activitat divertida, sinó també una manera de fomentar la imaginació, el treball en equip i l’estima per les tradicions populars del nostre entorn, que és un dels pilars de la Blava.

No busquem artistes professionals, el que més valorem és la il·lusió, l’originalitat i les ganes de participar en família. Cada cartell serà únic i reflectirà la mirada i la creativitat de cada infant.

Animeu-vos a omplir de color, alegria i gegants la Llar!

Al passadís podreu veure una mostra dels cartells guanyadors dels darrers 10 anys.

  1. Llistes baremades Deixa un comentari
  2. OFERTA DE PLACES CURS 2026-2027 Deixa un comentari
  3. JORNADA DE PORTES OBERTES 26/27 Deixa un comentari
  4. Anem a jugar al jardinet de la Carme! Deixa un comentari
  5. Reflexions compartides: la formació permanent dels Equips Educatius Deixa un comentari
  6. Cantata de Nadales 2025: Un Moment Màgic Compartit amb les Famílies Deixa un comentari
  7. La Castanyada a la llar d’infants Deixa un comentari
  8. La familiarització a la llar d’infants: un procés ple d’emocions Deixa un comentari
  9. El Lab de la Blava Deixa un comentari